Wednesday 19 June 2013

Body Mate Seaweed Juice | Jus Rumpai Laut Mudah Disediakan

Dulu, nak siapkan pati rumpai laut memang membosankan. Nak kena rendam dulu beberapa jam. Dah siap rendam baru boleh rebus dan tos. Lepas tu nak kena simpan dalam peti sejuk dulu dalam beberapa jam sebelum dapat mengambil sesudu pati rumpai laut.

Sebenarnya itu cara lambat! Sangat-sangat lambat...

Mari saya kongsikan cara terkini yang lebih pantas, cepat dan mudah untuk mendapatkan khasiat rumpai laut.












Body Mate Seaweed Juice membantu memudahkan anda dalam menyediakan pati rumpai laut. Hanya buka penutup, tuang ke atas sudu, dah sedia untuk diambil.

Body Mate Seaweed Juice merupakan jus yang dihasilkan dari rumpai laut jenis Eucheuma cottoni iaitu sayuran laut yang mengandungi khasiat semulajadi yang sangat tinggi. Kandungan kolagen dan nutrisi semulajadinya baik dalam membantu meningkatkan kualiti kesihatan kita.

TESTIMONI 1
"Saya mengalami bengkak kaki seperti gout, bila rujuk dengan doktor, doktor tidak begitu pasti dengan penyakit dan penyebab bengkak tersebut. Kakak saya mengesyorkan saya minum jus BODY MATE. Sangat mengejutkan, bila bengkak hilang selepas beberapa hari minum jus ni"
- FARIDAH (017 4841700)

TESTIMONI 2
"Kawan saya mempunyai kencing manis tahap yang terpaksa injet insulin, tapi selepas saya memperkenalkan BODY MATE jus ni, sekarang dia semakin sihat dan tak perlu injet insulin lagi untuk masalah kencing manis dia. Seorang lagi kawan saya ada kanser payu dara, dimana sebelah tangannya dah tak boleh di angkat. Alhamdulillah selepas mengamalkan jus ni, sekarang dia dah boleh angkat tangan dia. Pengalaman saya sendiri mengamalkan minum jus ni, badan rasa ringan, pagi-pagi senang saja untuk membuang air besar"
- SALMI (016 4687270)

TESTIMONI 3
"Saya mempunyai Tyroid, selepas minum Body Mate jus, Tyroid menjadi kecut, walaupun sebelum ini saya terpaksa berulang ke hospital hampir setahun untuk ambil ubat namun tiada tanda-tanda pun Tyroid akan kecut, tapi tidak menyangka dengan hanya habiskan sebotol jus ini terus nampak kesan"
- NORIAH (017 407 8758)



Body Mate Seaweed Juice terdapat dalam tiga perisa yang boleh anda pilih untuk dinikmati samada oren, strawberry atau anggur.

HARGA:-

RM33.00 (Semenanjung Malaysia)
RM43.00 (Sabah Serawak)

PERCUMA penghantaran ke pintu rumah anda!!!
(penghantaran percuma hanya kepada 20 pelanggan terawal)

Bagaimana untuk order?

SMS <BODYMATE> hantar ke <019 462 7231>

Jangan tunggu hingga harga ditawarkan ini dinaikkan. Beli sekarang juga dan rasai sendiri kesan-kesan baik dari sebotol Body Mate Seaweed Juice

SMS <BODYMATE> hantar ke <019 462 7231>