Tuesday 12 March 2013

Kebaikan Kolagen Rumpai Laut Hijau Gred AAAA


Sebentar tadi baru sahaja saya menerima bungkusan kolagen rumpai laut hijau gred AAAA yang saya pesan tempoh hari dari pembekal saya.

Asalnya saya tidak berminat untuk memasarkan lain-lain jenis rumpai laut selain dari rumpai laut ungu gred AAA. Tetapi memandangkan adanya permintaan daripada pengguna saya untuk mencuba lain-lain gred rumpai laut, makanya saya memutuskan untuk mencuba memasarkan lain-lain gred rumpai laut.

Rumpai laut hijau mengandungi KLOROFIL yang tinggi berbanding rumpai laut ungu. Sangat sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah insomnia.

 Merawat penyakit anemia, amnesia, strok, dan masalah dalam organ lain.

Lain-lain kebaikan kolagen rumpai laut hijau gred AAAA akan saya kongsikan di masa akan datang.

Harga : RM25 Per 100 gram, penghantaran percuma ke semenanjung
Untuk belian pukal 1kg, 2kg, 3kg dan ke atas, hubungi di sini