Friday 15 March 2013

Perbezaan Rumpai Laut Mengikut Gred | Gred AA | Gred AAA | Gred AAAA

"Apakah perbezaan khasiat diantara rumpai laut kuning gred AA, rumpai laut ungu gred AAA dan rumpai laut hijau gred AAAA?"

Saya sering menerima pertanyaan begini dari pembeli-pembeli saya yang ingin mengetahui apa perbezaan rumpai laut ini mengikut gred-grednya?

Di bawah ini saya sertakan jadual perbezaan rumpai laut mengikut gred, jadual ini saya perolehi hasil perkongsian di Facebook-


Klik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas

Diharap perkongsian ini membantu anda untuk memahami lebih lanjut mengenai khasiat atau fungsi-fungsi yang terdapat pada setiap jenis rumpai laut. Untuk pengetahuan, saya hanya menjual rumpai laut gred AAA dan gred AAAA. Untuk gred AA, kemungkinan akan dijual pada masa akan datang.

Berminat untuk dapatkan rumpai laut ungu gred AAA atau rumpai laut hijau gred AAAA? Hubungi saya di sini. Klik link di bawah